søndag den 23. maj 2021

Fars dag - DIY Far i perler

Fars dag
Om præcis en uge er det fars dag, en dag der faktisk betyder rigtig meget for mig til trods for min far ikke er iblandt os mere i hvertfald ikke fysisk her på jorden.

Jeg har ligesom de forgangne år fået sendt rigtig mange fars dags illustrationer ud til nogle af jeres skønne fædre heriblandt nogle af disse.




Familyhand


Far og søn

Far med tre døtre

Far med  med datter og søn

Min far var uden tvivl en af de mennesker som betød utrolig meget for mig og jeg vil altid mindes alle de gode stunder, vi trods alt nåede at have sammen, inden han døde. 

Miss you dad

 

Jeg tænker, jeg lige vel dele lidt af de fars dags bestillinger, jeg har lavet indtil nu og mangler du stadig en fars dags gave med personlig tekst eller anden personligt citat, så husk jeg kan sende fra dag til dag som pdf fil og ca en uges leveringstid hvis det skal trykkes på special papir. 

Family Lion 


Far med hans tvillinger og storebror 

Far med hans to drenge  

Family 
Du er vores helt egen superhelt 



Isbjørne far med lille søn klar på rejse


Verdens sejeste helt 


Far i perler
Sidste pr lavede jeg dette lille DIY projekt FAR i perler en sød lille ide, hvor alle kan være med.
Du finder vejledning liger her

Rigtig glædelig fars dag til alle jer fantastiske unikke fædre. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.