søndag den 27. oktober 2019

Mindekort og Barnedåb i fantastiske omgivelser samt DIY på servietkokkehuer



Barnedåb og Mindekort
Dette indlæg er delvist sponsoreret fra Geppelslegetøj.dk

En fantastisk dejlig weekend er netop ved at gå på held. En weekend som har stået på servering til min fætters datters barnedåb i den smukkeste bygning med udsigt ud over Aarhus Ø og selvfølgelig blev der dækket op med mine foldede serviet-kokkehuer efter særligt ønske fra farmoderen.

Det tog dog lidt tid at folde alle de kokkehuer eftersom der var ikke mindre en 73 gæster, men uden tvivl arbejdet værd i disse smukke omgivelser hvor både unge som gamle var med. Eftersom i har været rigtig mange som har spurgt via instagram på en lille vejledning på de foldede kokkehuer, har jeg længere nede forsøgt at uploade en lille video-DIY, som jeg håber I kan forstå.
Smuk udsigt ud over Aarhus city fra det fineste lokale ved Dokk1

Jeg havde selvfølgelig også lavet et par hjemmelavede gaver til den lille April, som hun så fint er kommet til at hedde.
En klassisk navne/dåbsplakat med hendes fine navn, og fødselsdataer.
Derudover fik hun en Milepælskorts-bog, hvor jeg havde lavet 8 stk. Milepælskort, som kunne sidde fint inde i den fine Milepælsbog* som jeg har fået fra Geppelslegetøj. Det der netop er så smart ved netop denne bog er, at på hver side er der en lille plastlomme, hvor man kan putte små kort eller billeder ned i. Lommerne måler hver A6 str. perfekt til netop milekort eller andre fotos fra babyens første leveår. Siderne er desuden lavet således at de kan tørres af med en fugtig klud, således at børnenes snaskede fingre sagtens kan bladre i bogen. Ret smart, hvis du spørger mig.

Her kan du se en lille oversigt over alle de forskellige Milepælskort, jeg indtil videre har lavet og laver gerne på bestilling med dine helt personlige tekster kombineret med mine tegninger, hvis det kunne have interesse.







Milepælskortene kan bestilles via mail på:
Priserne ligger fra 75-650 kr.

Den sidste gave April fik var selvfølgelig et fingerprintstræ, hvor alle gæsterne skulle sætte et fingeraftryk i træets krone med stempelfarve. Således at lille April har et særligt mine for denne store dag.

I disse smukke rammer, hvor dåbsfesten skulle holdes hørte der selvfølgelig mine foldede serviethuer på bordene og derfor også en lille Video-DIY , som jeg håber I kan bruge.
.
VIDEO-DIY på mine foldede kokkehuer som kan ses lige her





Tag mig endelig på de sociale medier @heleasolskin hvis du vælger at ligge noget op med de foldede kokkehuer, på forhånd mange tusind tak:-)























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.