lørdag den 26. oktober 2019

Jeg har en hund med fire poter - Vinderen af det fine ur samt endnu en giveaway

Jeg har en hund med fire poter
Dette indlæg er delvist sponsoreret af @langbodesign.dk
Min egen lille vovse
Når man desværre ikke må have hund i sin egen lejlighed, ja hvad gør man så?
Lige siden jeg var lille, er jeg opvokset med at have hund i hjemmet og jeg indrømmer gerne, at jeg til tider godt kunne savne lidt selvskab med en lille hund hjemme bare en lille en af slagsen.
Dog ved jeg også, at med det arbejde og manglende tid for at tage ordentlig omsorg for en hund, ville det simpelthen ikke være forsvarligt, ja i det hele taget ville det være synd for den lille vovse, hvis der skulle bo sådan en størrelse hjemme hos mig.

Min klassiske fredagsbio-tegning med den genkendelige lille hund har i mange år fået ærespladsen på væggen inde i stuen, senere hen kom min lille ballonhund i træ og nu har jeg så fået tilført en tredje, nemlig en lille gravhund.

Den fine gravhund har jeg modtaget af det skønne firma @langbodesign, som jeg kom i kontakt med på instagram.
Niels Langbo som er manden bag denne fine træhund har desuden også designet andre dyr, som du kan se på hans side lige her. Hans vision med alle disse herlige dyr er, at få folk til at smile, når man ser på dem og hvis jeg selv skal indrømme, så fik denne lille gravhund mig et helt særligt smil på læben.

Hvis du er lige så vild med denne hund som mig eller måske en af hans andre dyr, så synes jeg, du skal læse hele indlægget færdigt.
Min klassiske fredagsbio i nymoderne fortolkning

Er du opvokset med hund i hjemmet?
Lige siden barns ben har jeg i mine barndomsår haft den sødeste lille cocker spaniel ved navn Skot. Den skønneste lille hund som elskede at få en lille godbid efter vores aftensmad.

Derudover elskede han at køre bil ja faktisk elskede han det så meget, at vi formåede at tage ham med på stort set alle vores bilferier, ja det var uden tvivl en hund som var en stor del af familien og en hund jeg den dag i dag savner at kramme.

Lille Skot formidlet ned på papir
Lille Skot
Han skulle selvfølgelig også skitseres ned på papir og jeg tænker det kunne være lidt sjovt at tegne nogle af jeres hunde.
Indtil videre er det faktisk blevet til en del hunderacer og tænker måske en af dem er jeres.

Kan du genkende din hunderace

Frank
Isabella
Jeanna







Sofie

Bertram



Alfred

Felix

Buller

Benjamin



Fie



Frank

Sofus





Fido

Rosianna

Tang



Filur



Hugo

Sille


Alle billederne kan selvfølgelig bestilles i A5, A4 og A3 str. trykt på lækkert 250 g kvalitetspapir og der kan desuden også tilbydes at skrive dit personlige hundenavn på.

Priser ligger fra 150-380 kr

For bestilling send mig en mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk

GIVEAWAY
I samarbejde med @langbodesign.dk kan en af jer nu også være så heldige at vinde et valgfrit
"Du gør mig glad trædyr"Du kan se hele udvalget lige her.

Det eneste du blot skal gøre er,
Skriv hvilket dyr du kunne tænke dig samt hvorfor det netop skal være dig der skal vinde her på bloggen.




Deltag og optimere dine vinderchancer på facebook Helenas kreative verden eller instagram @helenasolskin hvor konkurrencen også er at finde.

Held og lykke

Og såååååååååå kan jeg vidst ikke udskyde vinderen af dette fine ur fra @wood_designdk

Kæmpe stort tillykke med  @bette_beck Som gerne ville have sat sit hjerte i Nykøbing Mors og deltog på Instagram.

Stort tillykke Bette skynd dig at send mig din adresse så du kan få tilsendt din gave.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.