lørdag den 14. marts 2020

Enhjørning i perler DIY

Farverig enhjørning til glæde for alle børn og farverige sjæle
Det kom helt bag på mig, at jeg ikke havde fået lagt mit enhjørninge mønstre op til jer efter en del henvendelser fra jer søde følgere fra instagram.
Nu er vi desværre rigtig mange som jo pt går derhjemme og derfor synes jeg, det er oplagt at finde perlerne frem  En farverig enhjørning til alle jer der er vilde med farver og enhjørninger og blot gerne vil have lidt at hygge sig med i denne lidt frustrerende vente-corona-tid. 
Jeg lavede faktisk mønstret i anledningen af min 32 års fødselsdag, hvor mit fødselsdagstema var Enhjørningetema. En dejlig dag hvor både store som små var med.
Jeg lavede bl.a. lidt enhjørningepynt til bordet og til glæde for lille Merle forvandlede vi en af pindede til en lille enhjørningetryllestav. En sød lille ide, som du også kan få skabelonen på ved at sende mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk

DIY på farverig enhjørning i perler
Husk at mønstret ikke må deles ustrøget og jeg ser gerne, at du henviser til min side eller tagger mig på de sociale medier med @helenasolskin.
På forhånd tak:-)

Du skal bruge:
6 stk perleplader i Midi
Strygejern
Bagepapir
Tyk bog til pres
Hamaperler Midi i farverne: hvid 01, sort 18, solgul 03, cream 02, mørkegrå 17, lilla 07, lyselilla 45, lyserød 48, lyseblå 46, turkis blå 49, turkis grøn 11, lysegrøn 47, orange 38, rød 05
Start med at klikke de 6 perleplader sammen og lav mønstret som du finder nederst i dette indlæg.
Når det hele er udfyldt skal den stryges, følg gerne denne vejledning

Når du har strøget begge sider vil jeg anbefale, at du lægger dit motiv i pres under en tyk bog, således undgår du det bøjer.

Rigtig god fornøjelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.