tirsdag den 11. februar 2020

Valentinesday-Valentinsperlemønstre samt vinderen af min giveaway

Valentinesday
"Kærlighed er som vinden.
Du kan ikke se den.
Men du kan mærke den."
 

Inden vi ser os om er det jo valentinsdag og i år har I været super flittige til at bestille små kærlighedsplakater fra min lille webshop.
Flere og flere er åbenbart begyndt at give små gaver på netop denne dag, hvilket jeg personligt synes er lidt hyggeligt. Derudover er det jo også en oplagt anledning til at få fortalt, hvor højt man elsker sin partner ikke mindst lige at få mindet hinanden om den kærlighed i stadig har til hinanden.
 
Hvert år vælger jeg også at fejre den og nej jeg har såmendt ikke en hemmelig kæreste, men jeg blev netop født på denne dag tilbage for snart 32 år siden, så derfor vælger jeg hvert år, sjovt nok, at holde en lille fest denne dag.
LUNDELUNA
De små kærligheds søpapegøjer
 
Jeg har i år valgt i anledningen af valentinsdag på fredag, at udvide min lille søpapegøje samling i hamaperler med to nyforelskede par. Du kan finde de to andre Lunde og Lundelina lige her.
Mønstret på de to nye Lunaèr som jeg har valgt at kalde dem, finder du en vejleding på nederst i dette indlæg.
Kærlighed på papir

Nu ved jeg ikke, om I derhjemme går op i valentinsdag, men hvis ikke synes jeg også bare det er en sød anledning til lige at fortælle ham eller hende, hvor elsket man er.
Jeg har i den anledning fået lavet et par nye kærlighedsplakater samt fingerprintsplakater til de kommende mange bryllupper, som står på her i år 2020 og allerede nu kan jeg mærke, I godt kan lide at være i god tid med at få bestilt jeres plakater.
 
Info om mine plakater:
Alle plakaterne finder du i str A5, A4 og A3 plakat str. trykt på lækkert 250 g syrefrit kvalitetspapir og fås fra 150-350,- alt afhængig af hvilken str. samt om der skal tekst, navn eller dato på, som jeg også tilbyder.
Bestilling:
Sker ved at sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med nr. på den eller de plakater du ønsker samt str. og evt. tekst, dato mm.
 
Nedenunder vil du se et stort udvalg af de kærlighed- og fingerprintsplakater jeg har liggende lige nu og jeg kan desuden også tilbyde at lave personlige bestillinger.
 
Jeg vil bære dig overalt
Nr 1
 
 



Du og jeg sammen i måneskæret
Nr 2

Kærlighed er som vinden
Nr 3

My valentines date
Nr 4









Kærlighed til hinanden og til vores kat
Nr 5









Kærlighed i træet og på jorden
Nr 6
Kærlighed til hinanden og til boblerne
Nr 7
Love is love
Nr 8
Birds Love
Nr 9
Kærlighed på bænken - Fingerprint
Nr 10
Kærlighed på bænken
Nr 11
Hr. og Fru Danmark
Nr 12
Det første kys
Nr 13
Swan-Love
Nr 14
Kærlighed i træet
Nr 15
Kærlighed i luftballon
Nr 16
 
Alle mine billeder kan desuden også bestilles som et helt personligt krus med navn og dato på. En oplagt bryllupside til brudeparret.
Priser ligger fra 299,-
 
Kærligheds Søpapegøjer LundeLuna i hamaperler

LundeLuna er efterfølgeren til Lunde og LundeLina som du finder mønstrene på under fanen DIY.
Den består af to ens søpapegøjer vendt spejlvendt deraf dannes parret.
de laves blot på en perleplade og er derfor også en nem ide at lave for børn.
 
Derudover kan der laves et sødt lille hjerte, som kan stå imellem de to papegøjer, således en sød ide til valentinsdag.
 
Husk anvender du mit mønstre, ser jeg meget gerne, at du deler det på de sociale medier dog er det vigtigt at tagge mig @helenasolskin eller linke her til min side.
På forhånd tak.
 
DIY på Lundeluna de to kærligheds-søpapegøjer
Du skal bruge:
  • 1 Midi perleplade
  • Strygejern,
  • Bagepapir
  • Hamaperler Midi i farverne: Rød 05, hvid 01, sort 18, gul 03, orange 04, neon gul 43, grå 17, mørkegrå 71, lysgrå 70
  • Tyk bog til pres

Lav søpapegøjen Luna ud fra mit mønstre, se nedenstående billede. Herefter stryg det med bagepapir på svag varme på begge sider. Husk at få en voksen til at hjælpe dig med at stryge, hvis du er barn.
En god ide for at undgå at din perleplade ikke bukker er, at ligge det under pres evt. en tyk bog, såedes vil det automatisk ligge plant når det er koldt.
Herefter laves den anden Luna så der kan dannes et par.

Til sidst laves det røde hjerte og du er nu klar til at pynte hjemmet med dine kærligheds-søpapegøjer.

De kunne også være oplagt på bryllupsgaven evt. som til- og frakort eller som bordkort mm.

Mønstre til LundeLuna der laves 2 ens
Mønstre til hjerte



GIVEAWAY VINDEREN

































 Sidst men ikke mindst skal jeg have afsløret VINDEREN af min bonderosering Giveaway i samarbejde med A.brask og endnu engang tak for den store interesse for netop denne giveaway.
 Det kommer som sådan heller ikke bag på mig med den store deltagelse eftersom Adelinas smykker i mine øjne er noget ganske særligt.

 



 Den heldige vinder blev...…………






Kæmpe stort tillykke til dig kære Louise Thygesen 78
Hvis du vil sende mig en mail med den ring samt de øreringe du kunne tænke dig, så får jeg fluks sendt premien afsted til dig.

Til alle jer andre fortvivl ikke, allerede nu har jeg netop startet en ny giveaway på min instagram @helenasolskin.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.