tirsdag den 18. juni 2019

Sommergiveaway - ugens farve - vinderen af min Wonder Dragonfly Giveaway

SommerGIVEAWAY- Ugens farve og vinderen af min Dragonfly Giveaway
Indeholder reklame markeret med*
I kan vidst godt fornemme hvilken farver der i mine øjne er månedens farve, i hvertfald hvis du ser på min Instagram konto. Jeg har i mange år været super glad for rosa ikke lyserød eller pink men den klare bonderosa farve som lige nu blomstrer i manges haver.
Lige præcis sådan en buket købte min mor bl.a. til mig forleden dag og den har nu stået i min stue og i køkkenet de seneste 1,5 uge og blomstre stadig så smukt.
Ja der er nu ikke noget bedre end, de farver naturen selv skaber.
 
Jeg har derfor i dette indlæg sjovt nok valgt at fremhæve lidt af alle de mange rosa ting, som jeg dels selv har lavet, men også billeder som jeg har taget igennem de sidste par måneder/år.
Det bliver derfor også et billedrig indlæg, men den hurtige kan nok også spotte, at der også er en Giveaway samt vinderen af min Wonder Dragonfly.
Min fine Wonder Dragonfly fra NavScandinavia* står stadig smukt i min stue
Ingen morgen uden kaffe eller iskaffe* på de varme dage
Fineste armring fra @a.brask*
Bryllupsbilleder kan bl.a. bestilles lige her
Unika tasseløreringe som jeg lavede en del af sidste år.
Tjek dem evt. ud lige her
Smukke bonderoser på strøget her i Aarhus
Fineste solnedgang fra Marselisborg Lystbådhavn
Sjældent syn af mig med den fine trøje modtaget i gave fra Pariz.dk*
 
GiveAway
Jeg har i sidste uge været så heldig at modtage den fineste sommerlige bluse fra Pariz.dk* ja jeg får jo næsten associationer til vores forårstur til Paris tilbage i marts. Byernes by.
Jeg indrømmer gerne, at jeg er vild med stort set alle de lækre varer Pari.dk har på deres side, og så vil jeg da lige slå et slag for hendes fine service, den er bare iorden.
Lige nu kan du faktisk få hele 20 % på hendes hjemmeside,ved at bruge koden helena20 så er der i hvertfald ingen undskyldning for at shoppe lidt nyt til garderoben, hvis noget skulle friste.
Hvis ikke du kan vente,kan du også deltage i mine sommerlige Giveaway på denne fine sommerbluse i valgfri str.
Det eneste du blot skal gøre for at deltage er
 
Skriv blot en kommentar i dette indlæg, så er du automatisk med

Vinderen af min WONDER DRAGONFLY
Så kan jeg vidst ikke udskyde dette indlæg længere med at offentliggøre vinderen af min fine Dragonfly fra NavScandinavia
 
Vinderen af denne Giveaway blev...…..
Kæmpe stort tillykke til dig @by_mlsd hvis du vil sende mig en mail eller direcht på Instagram så du kan få din fine Dragonfly.
 
Og til alle jer andre,fortvivl ikke jeg har flere gaver på højkant til jer i denne sommer.
Følg mig også på Facebook Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.