torsdag den 27. juni 2019

Mindebøger - Sommerferie-Iskaffe-giveaway

Mindebøger
Min dåbsbog til minde om den store dag.

Jeg har længe gerne ville lave en mindebog til minde om den store dag eftersom I har været ret mange som har spurgt, om jeg ikke også kunne få sat dette i produktion.

Meningen med bogen er tænkt som, at gæsterne kan skrive en sød lille hilsen i bogen, at taler og sange kan sættes i, man kan skrive de gaver man har fået, sætte billeder ind fra dagen ja dette er blot lidt af de ideer og tanker, jeg har gjort mig i forhold til at fuldføre en mindebog til netop din/jeres store dag. 


Info om bøgerne
Bøgerne kan fås i A4 og A5 str. med op til 100 blanke side i. Bogen kan ligeledes lavet med lige præcis den forside samt tekst du ønsker udfra alle mine tegninger.
Bogen fås som en spiralbog, så den er nem at bladre i og forsiden er med en gennemsigtig tyk folie, som beskytter forsiden.


Jeg tænker der helt sikkert indenfor nærmeste fremtid også skal laves både bryllup-, studenter- og konfirmationsbøger, men den første bog netop til barnedåb er hermed blevet afsendt og hvis jeg selv skal sige det, blev den ganske fin.


Priser
 ligger fra 280-450 kr. alt afhængig af str. og antal sider samt valgfrit motiv med eller uden personlig tekst.
Bestilling
mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk skriv en hilsen med det motiv, du ønsker samt str. på bogen
Du kan også bestille via en personlig besked på enten instagram @helenasolskin eller min facebookside Helenas kreative verden.

Her kan du se et lille udvalg af nogle af de motiver, du kan vælge at få på forsiden af din mindebog




Pige ved træ
Dreng ved træ




















 Mr & Mrs Danmark

Studenterpige

Studenterdreng

Det nygifte par med fugle

Det kyssende par på bænken



Vil du gifte dig med mig



Iskaffe-sommerferie-Giveaway 

Sol, sommer, sommerferie og sommerlig iskaffe. I anledningen af at de næste par dage bare bliver helt fantastiske sommerlige og mange går på sommerferie. 

Synes jeg, I skal forkæles med lidt godt. 

I har nemlig mulighed for at vinde en valgfri lækker Iced ekspresso fra nordicicedcoffee eller en iskaffedate med mig her i hjertet af Aarhus. Det kræver selvfølgelig at du kan komme til Aarhus. 


Det eneste du blot skal gøre er: 

Skriv en kommentar her på bloggen, hvem du helst vil drikke iskaffe med


Jeg finder en vinder lørdag d. 6. juli 

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden min Instagram helenasolskin




Så kan jeg vidst ikke trække det længere.
Denne uges giveaway vinder på denne fine sommerbluse fra www.Pariz.dk blev...…
@guldskove som også havde deltaget på min Facebook og derved opnået flere chancer hvilket gav pote i sidste ende.
Det kan altså betale sig at deltage fere steder.

Stort tillykke @guldskov skynd dig at send mig en mail så du kan få din præmie.


Dette indlæg er delvist sponsoreret fra www.pariz.dk og www.nordicicedcoffee.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.