lørdag den 6. juli 2019

Når et smykke ikke kun er et smykke - vinderen af min giveaway - Samt ny Giveaway

Når et smykke ikke kun er et smykke

Dette indlæg er delvist sponsoreret af @a.brask og Pariz.dk
 
Taknemmelig og beæret er lørdagens to ord jeg vil knytte til disse billeder.
Taknemmelig fordi jeg forrige weekend fik en hel særlig meddelelse ind på indbakken fra det fineste smykkefirma @a.brask
 
Måske du allerede har hørt eller spottet det på instagram @helenasolskin og ellers vil jeg da blot lige fortælle jer det her.
 
Jeg har fået den fine ære af at skulle være @a.brask ambassadør for det næste 1/2 år. Dvs. at jeg får mulighed for at vise hendes nyeste unika smykker samt ikke mindst udlove Giveaways og rabatkoder til jer til hendes shop.
 
Lige siden jeg så A.brask smykker første gang var jeg helt solgt. Jeg har efterhånden anmeldt rigtig mange smykkefirmaer, men jeg tror aldrig jeg har set så fine smykker som a.brask kollektion.
 
Ikke nok med hendes unika fine smykker er noget helt særlig, så yder hun altså også bare den sødeste behandling og kundeservice, at mit lille pigehjerte smelter. gang på gang vi har skrevet sammen.
 
Som I måske også kan spotte via nogle af hendes smykker fra hendes side, så indrømmer jeg gerne, at jeg er STOLT over at være blevet udvalgt til at præsentere hendes smukke smykker.








 
Sommerblomst-Giveaway
Jeg tænker vi skal fejre det med en mega skøn og sommerlig Giveaway på denne dejlige lørdag med et  det sidste af hendes unika klokkeblomst armringe til en heldig følger. 



For at deltage skal du blot skrive en sød lille sommerhilsen herinde på bloggen inden d.19. juli hvor jeg ville offeliggøre vinderen herinde.
Du kan desufen optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden og Instagramprofiler @helenasolskin hvor den også er at finde.


Held og lykke.


Og så til vinderen af min iskaffe-Giveaway i samarbejde med Nordicicedcoffe


Kæmpe stort tillykke til dig Charlotte, hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk hvilken iskaffe variant du ønsker eller om du ønsker en kaffedate med mig, så får jeg fluks fikset det. 
Forsat rigtig dejlig sommer til jer alle.
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.