mandag den 8. april 2019

"Små mennesker, store drømme" -Når livet viser sig fra den lyse side - GIVEAWAY

Små mennesker, store drømme
Jeg har været så heldig at modtage de skønneste børnebøger fra Forlaget Albert og når man har et par kære niecer som mig, især den ældste der er helt vild med at få læst bøger for tiden. Er det jo altid skønt at kunne forkæle dem med lidt ekstra gaver. 

Serien,  "Små mennesker, store drømme”, er en række billedbøger målrettet børn i aldersgruppen 4-8 år. Bøgerne fortæller historien om nogle unikke kvinder, som havde store drømme og herefter valgte at gå målrettet efter dem.


De er på i alt otte danske titler (oversat fra spansk). Hvor tre af dem (Coco, Ella og Frida) også er lavet som papbøger til de helt små. I forhold til aldersgruppe på serien, så er det 5+. Men jeg har hørt fra min omgangskreds at også de 2-3 årig for stor glæde af dem.


Bøgerne er skrevet af Isabel Vegara.

Og til juni kommer de første drengebøger også i serien nemlig Muhammad Ali og Stephen Hawking.

På lørdag skal jeg give bøgerne i gave til niecerne og om jeg glæder mig til at se dem pakke gaverne op, ja det kan du uden tvivl bande på.

Har du lyst til at forkæle dine børn, dine børnebørn eller måske en venindes børn eller niecer, så læs med nederst i dette indlæg.

Jeg beklager i øvrigt meget stilheden på bloggen for tiden, men lige nu sker der bare en masse ting, som pt tager alt min dejlige men sparsomme tid. Heldigvis er det ting, som jeg er utrolig taknemmelig over og ting som jeg uden tvivl lære utrolig meget ved.

Om jeg deler det her på bloggen, ja det vil tiden blot vise. En ting er i hverfald sikkert, jeg vælger at tage en dag af gangen.















STORE DRØMME GIVEAWAY
Kunne du tænke dig, at vinde et eksemplar af en af disse skønne bøger
 "Små mennesker, store drømme"
Jeg har været så heldig at måtte give en af disse bøger væk til en heldig følger i samarbejde med Forlaget Albert, som i øvrigt har alle de andre udgaver af dem, tjek dem evt. ud lige her

Det eneste du skal gøre for at deltage er:
Læg en sød lille drømmehilsen her på bloggen og fortæl gerne hvem du ville give den til.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min Instagramprofil @helenasolskin eller facebookside Helenas kreative verden

Vinderen findes d. 17. april 2019




For god ordens skyld er dette indlæg sponsoreret fra Forlaget Albert, men mine meninger og holdninger er fuld ud mine egne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.