torsdag den 4. april 2019

Nyt familiemedlem Mumimor - Vinderen af min Liberty Giveaway




Mumimor i Hamaperler

Jeg har jo et lille mumiprojekt i gang lige for tiden og som mange af jer sikkert allerede har spottet, så er jeg i gang med at lave samtlige familiemedlemmer i hamaperler fra Mmifamilien..
Jeg har tidligere lavet både Lille My, Mumi, Snorkfrøkenen og Mumrikken og i dag er Mumimor netop kommet af pladerne og fundet sin plads på klaveret.
Planen er jo, at jeg vil have lavet stort set dem alle, men det tager lidt tid eftersom jeg har en del andre projekter i gang samtidig.

Men i går blev Mumimor som sagt færidg og til alle jer der er interesseret i det, kommer der her en lille DIY på hende.

Mønstret her til Mumimor er fundet på Pinterest, men deler også lige min udgave af hende her, så I også kan få glæde af det.

Husk som altid, at jeg sætter stor pris på, hvis du bruger netop mine mønstre herfra bloggen som jeg laver og deler, at tagge mig på de sociale medier, hvis du lægger dem op.
På forhånd tak.


DIY på Mumimor i hamaperler

Det skal du bruge:
  • Hamaperler i farverne rød, hvid, sort lyseblå
  • 4 Kvadratiske plader som du sætter sammen til en
  • Bagepapir
  • Tyk bog til at lægge i pres
  • Strygejern
Start med at klikke de fire perleplader sammen og lav mønstret efter mit billede, se nederst.
Når du har lavet hele mønstret skal det stryges, her anbefaler jeg, at du følger denne strygeguide.

Når det er strøget på begge sider, er det en god ide at ligge den i pres under en tyk bog eller ligende, på den måde undgår du at den bøjer.

Nu er du blevet et stk Mumimor rigere og hun kan nu tilføjes på børnenes værelse eller måske i din egen stue ligesom, jeg har gjort.

Rigtig god fornøjelse
 




Og så kan jeg vidst ikke udskyde det længere, vinderen af denne uges Giveaway på en lækker Liberty T-shirt i samarbejde med Matchitall.dk  blev Lena_warberg som deltog på Instagram.

Stort tillykke til dig Lena, hvis du vil sende mig en mail, så du kan få din premie.

Til alle jer andre, hold øje med bloggen de nærmeste dage, der kommer snart en ny Giveaway.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.