onsdag den 17. april 2019

Påskeferieglimt - vinderen af min Giveaway - Ny påskegiveaway




Påskeferie 🐤🐤
.Påsken nydes i fulde drag og det faktisk slet ikke er så tosset igen. 
Jeg blev jo beordret 14. dages ferie i fredags, fordi jeg havde overset noget gammelt ferie, som jeg skulle have afholdt her inden 1. maj. Så i stedet for at skulle arbejde hele påsken, ja så fik jeg fri og hvilken herlighed når vejret melder forår og sommer.

Den startede allerede lørdag med niecens 1 års fødselsdag, hvor der blev pyntet op til den helt store guldmedalje med pynt fra Partyinabox.

Mandag stod på roadtrip til bl.a. brabrandsøen med jordbær efterfølgende et visit op på Salling Rooftop med efterfølgende sushi og bobler. 
Tirsdag stod jeg op i dejlige omgivelser et hurtigt visit op i byen for at mødes med en gammel veninde og hendes kæreste samt deres lille søde Vilja. Jeg havde nemlig lige et par ting, hun skulle have bl.a. en af mine Knæk Cancer t-shirt til lille Vilja. 

Efterfølgende havde jeg min debut i letbanen til Odder, hvor jeg skulle ud og fejre min bonus søsters store datter Naya, der fyldte 9 år
De næste par dage skal nydes ude i det dejlige vejr, et lille roadtrip til Hamborg og sidst men ikke mindst skal min mor også fejres, da hun også bliver et år ældre.

April måneds bloggerblomst
Lækker sushi fra Karma
Forårsdage i april
Niecens 1 års fødselsdag
Ingen 1 års fødselsdag uden en prinsessekrone
Påskeliljer og påskepynt hører sig jo til
Påskekort
Små påskekaniner DIY kan findes lige her
Ingen påske uden et ægte hjemmelavet gækkebrev
Og selvfølgelig ingen påske uden et ægte påskeæg



Vinderen af min seneste giveaway i samarbejde med forlaget Albert
Endnu engang takker jeg for den store interesse der har været til denne uges Giveaway i samarbejde med Forlaget Albert på de skønne børnebøger
"Små mennesker, store drømme"
Vinderen blev @karinaharg der deltog på instagram som skulle holde ferie herhjemme sammen med hendes søn.
Stort tillykke til dig kære Karina, hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk så du kan få din gevinst.














Påske Accessories-Giveaway 

Til hverdag eller fest eller bare til påskeferiens lille detalje til håret.

Som jeg tidligere har nævnt arbejder jeg til dagligt som tjener, hvilket jo indbefatter at mit hår altid skal være sat op. Oftest bliver det bare den samme kedelige løsning for mig med en enkelt snoning i et kedeligt spænde. Men da jeg så disse fine perlespænder og hårelastikker fra @eveerned.dk var jeg total  solgt og de har nu de sidste par uger reddet min kedelige håropsætning. 

Jeg har i den forbindelse fået æren af at udlove to perlespænder, et klemme med glitter samt et hårelastik med perlemorsperler på til en af mine søde følgere. 
.
Det eneste du skal gøre er: 

🌸Følg Helenasolskin og everneed
🌸 Skriv hvem du skal ses med i påsken samt tagge et par venner 

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på bloggen eller min facebookside Helenas kreative verden hvor den også er at finde 

Jeg finder en heldig vinder på fredag d. 26. april 

For god ordens skyld har denne konkurrence intet med Instagram eller facebook at gøre







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.