mandag den 21. januar 2019

Cafè ArtbyMe del 2 samt vinderen af min Livets træ smykke Giveaway



Et lille solglimt fra morgendagens sol skinnede så smukt ind af mit køkkenvindue her på denne fine januar mandag. Jeg har haft min sædvanlige arbejdsdag på hjemmekontoret, ja det er efterhånden blevet en fast tradition at have store pakkedag om mandagen, fordi jeg har fridag fra Kvindemuseet eller dvs. museet holder deres faste lukkedag om mandagen og derfor vælger jeg som ofte, med mindre det er hastesager, at pakke weekendens ordre om mandagen.


Dagens lille mandagsindlæg skal handle om min tur forbi cafe ArtbyMe, som min bonussøster og jeg var så heldige at besøge lige før jul. Jeg har skrevet en del om turen lige her, hvor du bl.a. kan læse om de grundteknikker jeg brugte til mit keramik her koppen og skålen samt deres åbningstider og relevant info om cafeen.


Allerede 14. dage efter at min bonussøster og jeg havde været dernede ved vores første besøg, fik jeg en SMS om, at mine ting var blevet færdigbrændt og dermed klar til afhentning.

De af jer der kender mig godt, ved at jeg er en rigtig travl kvinde og arbejder en del, så det har derfor været lidt svært at finde en tid, det kunne passe med at få afhentet keramikken efter brænding og det er også derfor mit indlæg med resultaterne fra workshoppen først kommer nu.


Som jeg skrev om i første indlæg, så valgte jeg at bruge den teknik der hedder bobleteknik på både min skål og min kop og hvis jeg selv skal sige det, så er jeg blevet rigtig godt tilfreds med det.
Faktisk så meget at jeg allerede nu ovevejer at booke en tid dernede hos ArtbyMe, så der kan laves endnu mere keramik.


Hvis du tænker, at det her ser svært ud, så skal du alligevel ikke tøve med at bestille bord dernede. Mia, som driver cafeen er den bedste rådgiver og vejleder og hun er super hjælpsom til at guide dig i gang. Så tøv endelig ikke med at besøge cafeen, det er uden tvivl et besøg værd.

Mine varmeste anbefalinger herfra mig.




Min salatskål til de kommende sommersalater








Ingen undskyldninger for at lave en stor varm kop kaffe i mit nye kaffekrus














Og nu til vinderen af min Livets træ smykke Giveaway som jeg har lavet i samarbejde med Frkwolffjewelry

Kæmpe Stort tillykke til Charlotte ladefoged som deltog både på min instagram og facebookside.

Til alle jer andre hold endelig øje med mine sider, der kommer nemlig snart en ny lækker GIVEAWAY




For god ordens skyld er dette indlæg sponsoreret men mine meninger og holdninger er mine egne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.