søndag den 27. september 2020

Julen starter tidligt i mumidalen

                                                       Julen i mumidalen hos helenasolskin
Julen starter lidt tidligere i år i hvertfald her i mumidalen. Som mange af jer allerede har spottet via Instagram og facebookside Helenas kreative verden, så har jeg de seneste par måneder fået solgt utallige af Mumi julekugler af ægte mundblæst glas. Kuglerne er special edition og laves kun med disse motiver i år samt i begrænset oplag, måske det også er derfor at jeg på under to uger har fået solgt over 200 julekugler og vi snakker ikke engang høj sæson for jul endnu. 

Jeg er vildt beæret over den kæmpe store interesse, I allerede nu gør i mit lille mumiuivers og det varmer inderligt mit hjerte, at der er så mange dejlige mumifans derude i det danske land. 
Det vidner blot om, at I er mange som elsker historien bag mumitroldene. 

Det første hold kugler er allerede udsolgt dog har jeg et par stykker af Pippi tilbage, som I stadig kan nå at bestille. 

Jeg vil om ca. fem uger få flere hjem og det er derfor allerede nu muligt at forudbestille dem. Dog kun et begrænset oplag, så det er først til mølle.

Bestilling sker via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk med nr og navn på de, I ønsker. 

Et lille hurtigt overblik over de 8 forskellige julekugler med Mumi. 

Mumikram 1

Mumi på ski 2

Mumimor og Mumifar på farten 3

Mumi med gave 4


Mumi på Rudolf 5

Snorkfrøkenen og Lille My 6

Mumi og Snorkfrøkenen hånd i hånd nr 7

Mumifar og mumimor nyforelsket 8
Klassisk  Pippi og nu også som julekugle 2020 

Personlige håndtegnede tegninger tegnet i størrelses forhold 1:1 tegning 

Derudover vil jeg også vise jer min seneste bestilling på en lille babyhånd tegnet efter ønske fra moderen.
Et helt nyt område som jeg ikke har lavet før, men efter alt at dømme synes jeg egentlig, det blev ganske ok.
Lille Sif i fuld gang med at spise pasta 

Nye t-shirt med mine egne tegninger
Tilføj billedtekst



I skal heller ikke snydes for at se mit nyeste tiltag nemlig mine tegninger på T-shirt, som I også er mange der har taget rigtig godt imod allerede nu.

T-shirtene kan fås i sort og hvid med henholdvis sort streg og hvid streg.
Str. er fra XS-XXL og prisen er 249,- 

Bestilling kan ske ved enten besked på Instagram @helenasolskin, Facebook Helenas kreative verden eller mail Helena.engelbrecht@yahoo.dk 

Det var alt fra mig denne gang. 

Endnu engang tak fordi du har lyst til at følge mit lille univers herinde på bloggen, det betyder mere end I aner, at I stadig læser med herinde på bloggen.

T a k




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.