tirsdag den 21. maj 2019

Fars dag i vente og vinderen af min PYT Giveaway

Far - et andet ord for kærlighed
Inden vi ser os om, er det jo fars dag og jeg er derfor så småt begyndt at få bestillinger ind på fars dags illustrationer. 

Min far VAR en af de sejeste og mest omsorgsfulde personer man kunne ønske sig, altid igang med nye projekter, en kærlig, jordnær ja uden tvivl en af de personer som stod mig MEGET nært. 

Desværre ville skæbnen at han desværre måtte forlade os i en alt for tidlig alder, men jeg ved, at han stadig sidder deroppe på den fineste sky og kigger ned på min bror, lillebror, søster og jeg.


Far - du er og bliver savnet.
Til minde om min kære far har jeg lavet dette indlæg med forskellige fars dags illustrationer du kan bestille. En sød lille gaveide til den kommende fars dag.

Bestilling sker via mail:
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller via privat besked på Facebook Helenas kreative verden.

Skriv blot titlen på den du ønsker samt om der skal en personlig tekst på.
Str. kan fås i A5, A4 og A3
Jeg laver desuden også specialbestillinger hvis du har særlige ønsker.

Priser ligger fra 160-350 kr. alt efter motiv, specialønsker samt tekst

Far med datter og hjerte
Far med søn og bamse
Far med stor søn
Far med to sønner
Far med søn og datter



Far med to døtre og baby

Far med to døtre og hund

Far med tvillinger - dreng og pige
Far med mor og baby plus citat
Far med to døtre og søn
Far med to tvillinger og søn

Far med lille og stor pige
Far med lille pige og dreng plus baby

Far med pibe
Den store han fugl




Vores far er lige så skør som en abe

Far - Du er vores superhelt















Dette billede er taget fra min sidste ferie med min far på Las Palmas inden han døde.
Uden tvivl en ferie jeg aldrig glemmer.

Ære være dit minde far.


















VINDEREN AF MIN PYT GIVEAWAY
Og nu til vinderen af min PYT Giveaway i samarbejde med Fabliving.dk
Stort tillykke til Pernille Damgaard der både har deltaget på min instagram og facebookside.

Kære Pernille hvis du vil sende mig en mail eller skrive til mig privat på instagram eller Facebook så du kan modtage din premie.

Og til alle jer andre. Hold endelig øje der kommer snart en ny Giveaway på højkant.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.