onsdag den 20. februar 2019

Er du kampklar? Det er jeg - Vinderen af mine bamsestøvle-Giveaway




Er du ved at være kampklar til Kvindernes internationale kampdag d. 8. marts?


Jeg kan i hvertfald godt afsløre, at mine kollegaer og jeg er så klar til Kvindernes Internationale kampdag. Jeg har netop haft møde med min chef og museumsinspektøren i dag, hvor vi bl.a. har snakket om de sidste detaljer for den årlige kampdag d. 8. marts. Programmet er netop offentliggjort og kan ses på Kvindemuseets hjemmeside og jeg kan godt love jer for, at det bliver en dag med fest, ikke mindst farver 💚💛🧡❤️💗💙💜 feministiske myter og facts, musik, spændende oplæg, friluftsfortællinger om store kvindeskikkelse, ikke mindst oplysning og lys i mørket med optog og selvfølgelig god mad i vores  museumscafe. 


Er du kampklar ?

Lidt forkælelse skal der til, imens vi venter på forårets komme og forkælelse til en af mine søde følgere her til aften.
Jeg har nemlig fundet vinderen af min bamsestøvle-Giveaway og endnu engang takker jeg jer, for alle jeres super søde og skønne kommentar på mine sider Helenas kreative verden og @helenasolskin.

Vinderen denne gang blev...……..










Kæmpe stort tillykke til @luluind29 der deltog på instagram.
Luise hvis du vil sende mig en mail eller en direchte besked via instagram eller facebook så du kan få din gave og til alle jer andre. Stay turn der er endnu flere forårsgaver på vej til jer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.