søndag den 4. august 2019

Vinderen af min Marineuldstæppe samt ny lækker Giveawway

Vinderen af min lækre Marineuldstæppe
Dette indlæg er lavet i samarbejde med decorate.dk og milvicdesign.dk

Jeg indrømmer gerne, at den her giveaway har været helt vild overvældende at skulle lave. Aldrig i mit liv, har jeg oplevet så mange dejlige følgere deltage i denne giveaway og det var derfor også noget af et tællearbejde og finde frem til en vinder. 


Men hvis jeg selv skal sige det, er det også et super lækkert tæppe at lune sig i her til efteråret, så måske er det alligevel ikke så mærkeligt, at så mange har deltaget.

Men først skal i ikke snydes for en ny giveaway.
De af jer der har fulgt med på min instagram @helenasolskin har måske fundet ud af, at jeg tager til Smukfestival i år, en festival som jeg er født og opvokset med lige siden barns ben, da jeg oprindeligt er fra Skanderborg. 
De sidste par år, har jeg dog holdt et par års pause, men i år skal jeg atter bruge uge 32 på, at hygge og feste med en masse dejlige mennesker ikke mindst høre noget god musik og selvfølgelig også arbejde i en tortillas bod tæt ved Bøgescenen, så billetten kan tjenes ind.

I den anledning vil jeg selvfølgelig gerne have nogle smykker på, som er pæne men alligevel ikke for fine til at man ikke kan gå med dem i en bøgeskov, de skal være enkle men ikke for kedelige og samtidig lidt neutral i farven, så jeg kan gå med dem efterfølgende.

Jeg faldt derfor over disse fine øreringe fra @milvicdesign, som laver de fineste smykker men alligevel ikke for fint til ikke at have på på en festival, hvis du spørger mig. I den anledning kan en af jer få muligheden for at vinde et par fine lækre  øreringe.

Jeg har nemlig i samarbejde med milvicdesign fået den dejlige ære af at en af jer kan vinde dette
Smukke sæt. De smukkeste øreringe til hverdag og fest med den fineste koralkugle som både kan passe til festival, byen, på arbejdet eller i skolen. 

Det eneste du blot skal gøre er:
At skrive en sød lille festival hilsen her på bloggen nederst i dette indlæg.


VINDEREN AF MIN MARINEULDSTÆPPE
Så kan jeg vidst ikke udskyde det længere.
Stort tillykke til dig  Frederikke
Hvis du vil sende mig en mail eller en besked via instragram eller facebook så får vi sendt den til dig.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.