søndag den 28. juli 2019

Tag forskud på efteråret med dette lækre Marineuldstæppe - Giveaway samt vinderen af vandkaraflen

Efterårstæppe-Giveaway







Dette indlæg er sponsoreret af @wineandbarrels og @decorative.dk
Er du en af dem, der ligesom jeg altid fryser og er kuldskær især om efteråret og vinteren?
Hvis ja, så synes jeg, at du skal læse med her og hvis ikke, så synes jeg, at du bør gøre det alligevel.
En af de mange ting jeg elsker ved efteråret og vinteren er, at komme hjem i min lejlighed lave mig en god kop kaffe, finde tegnegrejet frem og så ellers tage et lunt dejlig tæppe rundt om mig og så stille og roligt lade blyanten få frit spil.

Oftest har jeg bare været ret så uldheldig med især uldtæpper, at det kradser og derfor har jeg slet 













ikke haft særlig meget lyst til at have det rundt om mig.
Da jeg spottede dette fine Chunky Blankets tæppe fra Decorative blev jeg med det samme ret så begejstret. Dette tæppe er nemlig lavet af merinould, som har et fantastisk ry i tekstil-verdenen og samtidig ikke kredser. Merinould har desuden mange gode egenskaber, hvor især blødheden og udseendet er blandt de egenskaber, der skraber aller flest point  iblandt folk, der har ejet et ligende tæppe. Det eksklusive Chunky Blanket er desuden fluffy, blødt, tykt og perfekt til at have liggende ved sofaen, lænestolen, sengen eller dér, hvor du har mest brug for at have det hyggespredende tæppe. Tæppet kan bl.a. fås i Dusty rose, Creamy white, Midnight grey eller som mit Blueish. Jeg indrømmer gerne, at det var svært at vælge farve, men da jeg jo elsker blå og farven her ville passe ret godt ind til min stue og til mine hjemmesyede puder, ja så var jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var denne farve, som jeg ville have.


Giveaway
Nu har en af jer mulighed for at vinde et ligende tæppe i valgfri farve i str. 120x180 cm værdi 1999,-

Det eneste I blot skal gøre er, at skrive en lille sommerhilsen her på bloggen samt hvad I elsker ved efteråret. Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min Facebookside Helenas kreative verden og min Instagram @helenasolskin hvor den også vil komme op. Jo flere steder du deltager desto større er dine vinderchancer.

Jeg finder en heldig vinder her på bloggen d. 8. august 2019

Som bonus info har jeg lige nu spottet, at Decorate.dk lige nu kører hele 60% procent på disse tæpper, så hvis du skal være sikker på at eje et lignende tæppe, er der mange penge at spare netop nu.










Sidst men ikke mindst skal den heldige vinder af denne smukke vandkaraffel netop offentligørres og et kæmpe stort tillykke skal det lyde til …………………………
Stort tillykke til andreasdottir, hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller besked via facebook eller instagram @helenasolskin, så du kan få tilsendt din premie


Forsat dejlig sommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.