tirsdag den 17. november 2015

Børnetime med Cirkeline, Frederik og Ingolf

Hvem husker ikke det velkendte billede af den søde dreng med de store briller siddende med hans hund, inden børnetimen gik på skærmen præcis kl. 18.00?

Jeg er i hvertfald ikke et sekund i tvivl om, at den ligger dybt som minde fra min barndom. 
Og barndomsminder skal der jo tegnes zentangle-tegninger over, så derfor skulle jeg selvfølgelig også lave mit bud på en Børnetime-tegning.

Og når vi nu alligevel var igang med at genskabe TV-minder fra barns ben, så kunne jeg simpelthen ikke lade være med, at vise jer mit bud på en Cirkeline-, Frederik- og Ingolf-teging. Det kom sig egentlig af, at jeg for nogle måneder siden, fik den som bestillingsopgave fra en sød kunde, der så inderligt ønskede den til sin lille datter.  

Og selvom jeg sommetider godt kunne ønske, at der var flere timer i døgnet, så siger jeg jo ikke nej tak til sådan en sød bestillingsopgave.

Er du også fra denne tid, hvor drengen med de store briller, Cirkeline, Frederik og Ingolf tittede frem bag TV-skærmen?





4 kommentarer:

  1. Årh, ham kan jeg godt huske! "Nøøøj, det' for børn" :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fine tegninger, Helena. Det er sjovt at have fulgt dig de seneste år og set, hvordan du udvikler dine tegnekompetencer. Du har virkelig talent for det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Tusind tusind tak kære Anna og hvor er det dejligt at høre, at du kan se, at jeg har gjort fremgang i min tegnestil. Nu har jeg jo også efterhånden fået tegnet lidt :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.