fredag den 23. oktober 2015

Tak til alle jer der har støttet og bakket op om Knæk Cancer og så lidt om ugler

Først og fremmest skal der lyde en kæmpe stor tak til alle jer der har støttet og bakket op i min lille webshop, hvor jeg i hele denne uge har haft doneret 50 % af mit salg til Kræftens bekæmpelse. Lige nu sidder jeg i skrivende stund og skal til at regne ud, hvor meget der skal gives til dem og jeg tør godt afsløre, at jeg indtil videre er meget meget taknemmelig for jeres indsats og støtte. Det har derfor i ugens løb stået på trykning og pakning af illustrationer samt mange ture forbi posthuset, godt det ligger lige overfor, hvor jeg bor. Derudover har jeg selvfølgelig også skulle passe mit faste arbejde i dagtimerne, så der har været knald på, men så længe travlheden er gået til et godt formål, så betyder det jo intet.

Og nu til noget helt andet. 
Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg efterhånden er blevet ret så glad for at tegne ugler, faktisk så glad, at jeg her den anden dag kom til at tælle sammen på antallet af mine ugletegninger, som efterhånden har rundet et to-cifret tal. Hele 29 forskellige ugletegninger er det blevet til, så nu tror jeg da vidst, at jeg må tage en slapper, i hvertfald hvad det angår ugler. Jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer en samlet oversigt over dem alle. Nogle af dem har i sikkert set før, men der er også kommet mange nye til, bl.a. de tre første tegninger, som jeg er blevet ret godt tilfreds med. 

Hvad med dig har du støttet Knæk cancer i denne uge? 








































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.