mandag den 19. oktober 2015

Knæk Cancer, støt et godt formål

Som mange af jer sikkert allerede har fundet ud af, er uge 43 didekeret til Knæk Cancer, hvor vi som danskere står sammen i en hel uge og prøver at få stablet så mange penge sammen til at knække cancer. 
Jeg er desværre en af de mange der også har haft kræft tæt inde på livet. Jeg har nemlig mistet en papbror, der kæmpede med kræft i hele otte år, men i en alder af 24 år, måtte han give op og lade kræften tage over.  Jeg nåede desværre ikke at kende ham mere end 2½ år, men på de få år, fandt jeg hurtigt ud af, hvor hård en sygdom kræft er, både når man står fra sidelinjen som pårørende og som bæger af kræften. Min papbror var som sagt en sand fighter der kæmpede til det sidste, men kræften havde til sidst taget over og himlen blev derfor en kærligt menneske rigere.

I den forbindelse har jeg i denne uge frem til fredag kl. 20.00 valgt at donere 50% af alt mit salg både på min Facebookside Helenas kreative verden,  på min IG-konto @helenasolskin og herinde på bloggen.

Så står du og tænker på julegaver eller blot ønsker at støtte et godt formål, så synes jeg, at du i denne uge skal tage at shoppe lidt fra min side. 

Sammen kan vi knække Cancer

Jeg har lavet disse tre tegninger, hvoraf kræftsløjfen specielt er tegnet i forbindelse med 
Knæk Cancer ugen.








1 kommentar:

  1. Endnu tre smukke tegninger fra din hånd....... og en fantastisk smuk tanke.....

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.